Tuesday, April 26, 2011

kepada kengkawan feremfuan aku..

even u have boyfriend or lover,
do not put too much hope on that person,
or to something that is not certain or just dont love him/her too much..
one day it'll break your heart your heart..


chewahhh..hehehe..tapi betul dowh..ramai gak r aku tengok member aku masa sekolah puteri dulu,menangis tak berlagu bila diorang kena main ngan balak diorang..menceceh2 air mata diorang..



takut lak aku nengok..takut nak ada balak sendiri ..takde r..some people say, learn from your own mistake..aku lak suka learn from other people's mistakes..so, tu yang buat aku lagi hati2 bila nak babitkan hati dan perasaan ni..aku taknak jadi menangis tak berlagu ni..kalo nak menangis pon,biarla kua lagu..at least lagu solei solei pon jadi r..but alhamdulillah,buat masa ni aku tak pernah lagi la rasa hancur luluh kuciwa patah hati tahap gaban..sorang kawan aku pernah cakap aku ego sebab tak rasa ape2 lepas aku break-up..ego ke aku?i guess it's because everytime i'm in a relationship with sumone, i prevent myself from falling in love with that person..amacam??bez kan formula aku?hehehe..it's like bila ex aku mintak clash, aku cakap wokkeh..no feeling

berbalik kepada cerita member aku kuciwa, aku rase eager sangat nak kenal ngan laki cmni owh..rasa macam menarik giller nak jadi member orang2 camni..nak taw cerita diorang..perangai diorang..rasa cam menarik giller ahh orang2 mcm tuh..hohoho..

No comments: