Sunday, April 3, 2011

i'm sorry bang..

ya Allah..please dont remind me of his tears..aku tak nak ingat lagi psl air mata dia..

abang,
aku tau aku takkan dapat faham apa perasaan ko..aku tak pernah rasa apa yang ko pernah rasa..aku tak pernah lalui ape yang ko lalui..

abang,
i'm sorry for not being there for u..i'm sorry for blaming u not telling me..i'm sorry for bukak cerita tu..kalau aku tau, aku takkan jawab soalan ko..salah aku sebab salahkan ko tak gitaw aku sampai aku tau cerita tu dari mulut orang lain..salah aku tak sms ko masa ko ngah sedeyh..i thought u need some time alone..i know u're blaming urself..sebab tu ko start balik dengan benda tu..

abang,
aku sayangkan ko aw..ko pernah touching aku lama sangat tak kontek ko..tapi aku mintak jangan jadikan benda tu sebab ko taknak ceritakan masalah ko kat aku..

oh god..please help him..tenangkanlah hati dia..

No comments: