Friday, February 11, 2011

huyooooo...

i got a call from my childhood friend this morning..xdela childhood mana pon..da namanye jiran..aku panggil dia amad..a few years younger than me,jadi aku cam tak berapa ingat r umur betul die..yang aku ingat,masa aku nga tunggu result spm,die nga tgu result pmr gak..ehh,aku ingat rupanya umo dia..hee..biar ah..sambung balik cite tadi..

tujuan dia call aku tu sebab nak ajak lepak..ingat an aku ada la kat rumah padahal aku kat kem..kitorang pon borak2 sikit..

aku : eh..ko call aku ni,ko tak skolah ke?

amad : woyh..aku da abes skola r..da masuk u da pon

aku : laa,yeke?wahhh..da besar ko ea..  (-_-")
         ehh,kalo ko nga u skali pon,ape ko wat kat uma?

amad : kerajaan bagi cuti..

mula2 aku pelik r..apa special sangat ke u budak ni sampai kerajaan bagi cuti..aku pon tanya r dia blaja katne..rupanya dia blaja kat MESIR buat medic..huyoo huyoo huyoo..eskaited siot..tak sangka lak ada member aku blaja kat MESIR..lagi2 kalau budak ni..sampai sekarang kot aku takleh lupa ayat die yang satu neyh..


i very like cat

-__-"



lagi satu sebab aku excited nya sebab MESIR weyh..kan sekarang kat sana ada krisis..rasa macam excited lak kalau tempatkan diri sendiri kat sana..hehehe..punya excited (banyak sangat lak excited ni nak membayangkan punya la excited nye..tengok,excited lagi..hoishh) tertanya la soalan yang cepumas lagi bernas merepek2..

aku : da teruk sangat ke kat sana?

amad : teruk dowh..

aku : huyooo..ko kena tembak tak?.. pastu baru la terfikir yang kalo ko kena tembak,camne ko leh sihat walafiat nak ajak aku lepak skali an..tehee..(and without realising i said it out loud till he can hear me)

amad : hahaha..aiyoo ko ni aih..*sigh




pastu aku menamatkan perbualan sebab aku nak study..haaa..anjakan paradigma bagi aku taw..hehehe..tetiba terbangga lak dengan diri sendiri..ngehehehe :p

No comments: