Wednesday, February 9, 2011

good luck...

i have a younger brother yang bernama AHMAD SYAUQEY ADNIN BIN HASNAM a.k.a syoki or abang..dalam family aku,aku sorang je kowt yang tak panggil die abang..adek2 aku yang lain panggil r..suka hati aku r nak panggil abang ke tak..aku kakak sulung..hehe..


flight die ke australia 0900 semalam..die dapat offer study kat australia amek course farmasi..australia weyh..australia..bukan macam akak die yang sorang ni stuck kat malaysia..hehe..alaa, malaysia pon ok what..

aku tak penah cakap pape pon kat die pasal die da dapat offer g sana..gudluck ke,congratz ke,hape ke..yang aku taw,bila dia keluar malam,aku kirim prosperity burger..spicy chicken mcdeluxe..nasi goreng cili api telor dadar..yummy!!nampak sangat aku tak reti masak nasi goreng..woooooo..even,masa aku da nak balik kem pon takde lak nak g bersalam-salaman..maybe sebab da biasa angkat kaki camtu je kowt sampai tak terfikir pon that i'll never get to see him for the next few years..naseb baek

umi : da salam syoki lom?
aku : blom..
umi : YA ALLAH..poie salam copek..dah r nanti bapo tahun tak jumpo..


aku pon g r cari die dalam bilik and terjumpa la die dalam keadaan idong yang disumbatkan dengan tisu sebab selesema hingus meleleh takleh nak sedut coz hidong tersumbat..eeeyekk..ah ko,macam la tak penah wat camtu..boooo..ok,abaikan..

last sms aku dapat drpd die is yong,orang amek sume tisu poket kat bilik ko aw..orang tak sempat nak beli r..n aku reply owh,ok..amek r..they're not mine anyway..

see?terase macam yang aku takde rase pape pon pasal die nak blah dah..wuwuwu..aku ingat an nak wish die last2 sket..macam nak wish die mase die kat airport r..skali......pagi nye aku leh lupa lak nak anta sms..in fact,aku lupa yang budak 2 nak fly..aku teringat pon mase nak g baris sukan..alamak!baru teringat adek aku fly arini..tak sempat lupa nak anta msg..wuwuwu

takpe ah,benda da lepas pon..T_T

to syoki,rasenye ko tak jumpa ag blog ayong ni an..bagussssss..hehehe


k r weyh..
  • congratz
  • make umi ngn abah proud.. *i think u already did by getting this offer
  • blaja rajen2
  • jaga diri leklok kat tempat orang
  • hope ko tak berubah bile da balik malaysia
  • semayang ko jangan tinggal..haa.. *err,aku?(-_-")



aku takmoh nanges sedey takmoh sedey takmoh sedey takmoh sedey takmoh sedey takmoh sedey takmoh sedey takmoh sedey takmoh sedey takmoh  sedey takmoh sedey takmoh sedey takmoh sedey takmoh sedey takmoh sedey takmoh sedey takmoh sedey takmoh sedey takmoh sedey..ego seorang kakak..tehee..






p/s : mesti umi nanges an mase anta ko kat airport..hehehe






No comments: