Wednesday, December 1, 2010

laksa...

entri ini mengandungi emosi yang terlebih sudu dari kuah..walaupon benda ni dah agak lama jugak r da lepas..tapi oleh kerana disebabkan masa yang suntuk sebab tengok movie study..almaklumla,exam week la katekan an..hehe..

semalam,my blog is walking aku duk b'blogwalking..bace la jap blog member aku ni..dia cakap pasal kebengangan beliau terhadap ada certain makhluk yang tak reti nak hormat orang lain nak study..asalnye aku terase r kan..hehe..ye r,die dok study kemain ag..aku lak dok sedap2 nengok movie..mane aku tak terase an..sori beb..hehe..so,it turns out bukan aku yang empunya badan maksudkan..fuhh,lega weyh..hohoho..makhluk yang dia maksudkan tuuutttt..aku fikir2 betul gak..takde r..dah la tempat tu kat library..memang library tu bising kalo nak dibandingkan dengan library2 yang lain..upnm la katekan..len sket..hehe..tapi da namenye musim exam..orang datang nak study r..nak fokus..fokus itu penting ye kawan2..diulang sekali lagi, FOKUS..kalo ko wat bising sebab nak bincang2 pasal study,takpe la jugak..ni tak..ko dk bincang pasal blog la, pasal planning ko nak wat ape cuti ni yang akan datang ni la..orang cakap leklok suh senyap, tak senyap jugak..boleh lak cakap
alaa,engineering je pon..bukan medik

what da hell..kalo aku cakap camni kat ko mase ko nga study cmne?
alaa,pengurusan je pon..bukan engineering

CONTOH je ea..aku tak pernah cakap camtu..eh, tak..tipu sket..dulu ye, aku pernah cakap huhu..pastu,setelah mendengar hujahan2, point2, isi2 penting dan yang sewaktu dengannye,aku terima la..setiap course ade susah senangnye..cuba ko bagi aku jawab paper subjek2 pengurusan,tak dapat aku jawab de..serupa gak macam ko..bukan soalan medik pon,belum tentu ko dapat jawab punya kalau bukan soalan course ko..walawpon aku tak study sangat pon kat library tu,at least takde r aku dk bising2 macam nak mintak perhatian..kalo ko bosan, tido..macam tak biase je jadi kadet an..kalo aku bising pon,tu sebab nga bincang study..dari ko memekak pasal blog ko la,camne nak cari follower yang teramai kat malaysia ni r..aku pon ade blog jugak r weh walawpon tak ramai follower..tiada unsur2 cemburu sebab bilangan follower di sini ye..ok, berbalik kepada perkara tadi..so, HORMAT la orang lain nak blaja woyt!!!huu..oleh kerana sesetengah daripada kita dah habis exam, jadi macam da terlambat lak kalo nak menegur an..hehe..takpe2..kita applykan pada exam yang akan datang lak..hee




p/s : kenyangnye baru lepas makan laksa tadi..hehehe

No comments: