Friday, December 31, 2010

kagum...

what kind of bapak yg belasah anak perempuan dia yang berumur 5tahun,sampai berbirat2 satu badan with the perfect 'X' kat belakang badan budak tu,kaki terkulai lemah lagi tidak berdaya (hamek ko punya bahasa) ,sampai terketar2 tangan budak tu nak bersalam ngan abang aku..ko macam bangga je wat benda tu an?siap bawak budak 2 jumpa abang aku lagi as a proof yang ko memang tengah gian n da takleh nak kawal perasaan ko la..hello,benda pertama ko patut taw..kalo ko 2 memang da kaki,ko sepatutnye boleh fikir la..dengan condition ko yang macam tu,ko sepatutnye takleh tak layak kawen aw..eh silap,menikah..apatah lagi untuk ada anak..ko tunjuk budak tu kat abang aku,memang silap besar lah ko..bukan setakat abang aku je,ngan bini2 die sekali suh belasah ko..dah la jantan 2 memang pantang tengok child abuse ni bcoz he was the victim..effect dari 2,dia takleh tengok violence..maka,ko pon 'dibelai2' dengan penuh kasih sayang dengan bersaksikan oleh anak perempuan yang ko sendiri belasah..trauma ke tak budak tu,aku tak taw la an..huhu

aku agak kagum ngan member aku yang sorang ni..even da bertahun2 jadi kaki,dia stop..sebab dia sedar dia nak jadi laki orang dah..dan sekarang dada dia sakit2 sebab da bertahun hidup dengan benda 2..tak taw la sakit dada sebab berhenti ataupon sebab yang lain an..

No comments: