Sunday, March 13, 2011

kenangan...

couple of last nite i went to picc (putrajaya international convention centre)..entah betul ke tak..tapi kalau ikut logik akal fikiran,betul la tu kowt..shantek kowtttt view dia..

view from picc

aku g sana sebab ada final pidato antarabangsa bahasa melayu..ko bayangkan r tengok orang bukan melayu..berpidato dalam bahasa melayu..rasa macam perghhhhhh..giller bhai..negara yang masuk final..rusia,singapore,brunei,malaysia,turki,korea,australia ngan china..eskaited kowt.. haaa


ada dua kategori :
  • nusantara
  • antarabangsa
untuk kategori nusantara,
1st place  : malaysia
2nd place : brunei
3rd place : singapore

kategori antarabangsa plak,
1st  : istanbul, turki
2nd : rusia
3rd : australia


from turki

asalnya aku da terasa ngantok tengok menatang tu..benda yang membuatkan aku segar bugar adalah pemidato singapore..hensem dowhhhhhhhhhhhhh..terus segar aku..nak wat camne, abg dagu tak sehensem dia..hihihi..

well, ko memang tak hensem mana pon..hoho

note to abg dgu :p
kanda,jangan marah dinda ya..dinda memang xpernah cakap kanda hensem pon..kanda sendiri yang perasan dinda fikir kanda hensem..ngeh4

so, lepas budak singapore tu da setel,aku still bukak mata hoping there's someone yang henshemmmm..hee..
ok sori,,tu hanya selingan je..


the main reason why i like going to the event like this, (even aku tak paham isi-isi penting n aku just suka tengok cara penyampai diorang,how they interact with the audience) is because i miss dancing..only god knows how much i miss that..dalam event2 camni,sama ada masa pembukaan ataupun penutup,mesti akan ada persembahan kebudayaan..lagi2 event antarabangsa kan..huhu..

aku rindu sangat2 nak menari cam dulu2..macam masa aku sekolah..macam masa pembukaan SUKMA 2004..masa jamuan ulangtahun kelab kebudayaan smk puteri..

masa 1st reunion SMTTJ..masa lawatan yang dipertuan besar n9.. masa makan malam beradat..god i miss dancing with u guys..


ngan budak zapin

bebudak canggung

masa function penutup lfi,lku..ladies nite..

amek ko..abes semua event yang aku pernah menari aku listkan..sikit je kan?so,masa sekolah dulu,aku fikir memang nak masuk kelab2 cmni r..even lepas aku masuk upnm ni,dapat jugak masuk tari waris..mulanya,ok..seronok..then,dengan ketibaan nc baru (tapi sekarang da choww bebeh)..dia tak benarkan kadet menari sebab kitorang kat sini nak train jadi askar,bukan nak jadi bapok..babi hutan ape..aku jadi keras kang,da takde sifat keperempuanan lak kang..ingat aku jantan ke nak bapok2 ni?it's da only thing that can make me look perempuan yang ayu,u know..

ayu ke?
skali pandang,cam bapok pulak T__T


sebab aku rindu r aku suka pergi kat event2 cenggini..wuwuwu..
malam 2, aku tengok dancers dia, teringat betapa enjoynya aku..the only time i'm enjoying myself on the stage is when i dance..doesnt matter if there's somebody's there or not..masa tu la aku leh jadi selembut2 perempuan melayu terakhir without someone laughing at me..setiap kali aku cakap aku rindu sangat nak menari, semua orang gelak..well, most of them la..wuwuwu

dpt jd background dancer pon jd la weyh..

so, malam tu aku aku snap gambar guna nset belalang..tengkiu belalang...hehehe..nak pkai nset aku, camera cikai lak..kambing tol cino jual nset tu..ye2 kte 5MP..burette tol..








rasa cam meriah je an..huhu

nyesal gak r..aku tak banyak amek gambar2 kitorg perform dulu..tu je la yang aku ada..gambar masa YDP n9 2 pon bdk2 ni tak bagi2 pon kat aku lagi..huhu..video pon,cakap nak bagi copy kat semua..sampai laa ni tak dapat2 aih..

No comments: