Tuesday, March 15, 2011

i'm soo sorry..wuwuwu

dear DAEN,

sorry for not wishing your birthday..aku betol2 tak pasan arini 14 mac weyh..
memang sorry giler babi punya ah..warghhh!!!!i forgot my own bestfren's birthday..wuwuwuwu..
the thing is mati2 aku ingat an besday ko esok weyh..betol..tak tipuuuuu..wuwuwu
notification pasal besday kat pesbuk plak,aku tak tengok sangat..dengan line wifi macam haram jay nye..memang nak cepat setel2 kat pesbuk la jawabnye..
arini 2-3kali aku tengok kat kalendar nset aku nak make sure aku tak lupa besday ko esok..
bila ko komen kt status aku,cakap aku tak wish ko,aku da blurr dah..
dengan penuh keyakinan aku nak cakap esok besday ko, tetiba aku teringat tarikh yang aku isi kat borang report sick arini iaitu 14 mac 2011..(arini aku report sick aw)..wuwu
baru la datang kat palehotak aku ni yang arini 14hb..
WARRGGGHHHHHHH!!!!!

aduhhhh..besday member baik aku arini..waaaaaaaaaaaaaa
i'm da worst bezfren ever..sori la beb..ko taw aku sayang ko an..(cilok ayat abg dagu sket)..hehehe



ok r..nak gtaw ni..perkenalan kita yang pertama pada 6 feb 2006 iaitu pada tarikh kita daftar kat sttj..
kita duk sekelas sampai la habis spm..stay kat aspuri sesama..bezanya ko duduk kt aspuri secara halal n aku menyeludup..hehehe..budak2 ni taw ade orang seludup masuk tapi tak dapat detect sape orangnye..hee..
pepandai secure r an,ye x..



da habis spm,kite still hang out sesama..still g sekolah petang2 untuk mencapap mengajar..
ko ajar basketball,aku ajar kawad kaki..until one time we had a fight..a BIG fight..
dah tu ada pulak makhluk yang tak taw malu ambil kesempatan masa kita bertumbuk gaduh 2...ada ka patut makhluk tu cakap kita gaduh sebab dia..pipette betol..sebab perselisihan faham tu la yang wat aku sedar yang aku jato chenta hati lesbo sayang sangat kat ko..hahaha..

sori,terbebel lak kat ko dengan crite2 lama..

so,
HAPPY 21st BIRTHDAY NURULAIN ABD RAHMAN!!!!

nurulain abd rahman..

No comments: