Thursday, October 7, 2010

felasan..

maaf ye kawan2..blog ni memang jadi tempat lepaskan marah aku..huhu..da la da lame xupdate blog..bile dok wat post je marah2..haa..ahh,pedulik ape aku..ni aku punye blog..bak kata hanis zalikha, inibelogsaya..ok,stop..

aku taw r ko 2 lawa,putih,kening tebal lagi tersusun,awek member aku..bukan macam aku..buruk,hitam2 milo bak kate mak aku,stok2 t'lebey cukur kening,awek balak aku di mana balak aku bukan member ko..tp ko nak bajet2 cun lak ngan aku..xde timbul soal jeles ea kat sini..aku cume nak tanye,ade nampak tak balak ko yg sekor 2..sbb aku nak cari bespren die..ni da terang2 aku panggil ko..bukannye aku panggil hoi2 camtu je..aku sebut kowt name ko kowt..tapi lagi laju lak ko masuk klas ko..nak pikir ko xdengar,leh lak ko pandang belakang,siap sengih2 ag kat aku..ko ingat aku nak cair ke ngan senyuman ko 2 ah??aku nga serabut nak cari budak 2,ko sengih2 ag..ko pk ko awek mmbr aku,balak ko 2 senior,aku nak heran r..die intake aku r weh..bkn senior aku pon..haishh!!!hey,aku marah betol ah..ko xpayah la nak bajet2 cun ngan aku..ingat aku lesbo ke nak cair2 ngan ko..tulun r weh..haishh!!!

malam tadi plak,aku dapat msg.....

syaikha,bdk kecik,jr chinese,bdk att b..wat surat tunjuk sebab kat tuuuuuttttt..anta esok pagi..kesalahan tak turun latihan tts..

pe cite?aku ade raptai kowt mase 2..aku ngn jr chinese 2..bukannye secure xbersebab..raptai konvo..bdk kecik,demam..tapi die xde surat official r..bdk att b plak ade appoinment doc,wat fisio..2 pon kena wat surat gak..bia ah..kalau xde wat salah,watpe nak takot,ye x..xde masalah..tapi suh aku wat surat 2,gaye cam aku memang wat salah je..bengang kowt..kalau da ade orang bawahan yang wat slek,jangan r lepaskan kat orang yang xde wat salah ape pon..collective punishment,memang da standard r..tapi xpayah r nak maki2 orang yg xwat salah skali..aku minx maaf la kat sesape yang terase..memang ade kena mengena dengan yang idop mahupon yang da mati..

k chowww..

No comments: