Sunday, October 17, 2010

blurr?

arini takde r macam2 jd kat aku..cume outing yang wat aku jadi wat keje yang gile xgile sangat r..aku g uma classmate aku hanye tuk kejutkan abg dagu aku yang sorang tu..hehehe..nak wat camne...kol2 tak dapat,bateri flat kot..kol member aku tu pon xberangkat..alaa,ujung minggu..sape yang nak bangun awal,ye tak..except dak upnm yang nak outing la kan..hehehe..

ok...mase outing takde benda yang menarik..cuma masa mula2 je aku masam..majok..hee,malu ah..ye r,sampai nak kena p kejutkan die lak..dah la mase kejutkan tu,die leh gosok2 mata die smbil cakap "eh..mimpi ke ni..."
mau dalam 5minit jugak r die dok cakap mimpi2..adehhhh..ini macam punye olang pon ada ka..(-_-")

outing tadi g makan..g tengok wayang cte 'the other guy' bla bla bla..g makan lagi..jalan2 wat maksiat jap..hohoho..pastu balik..takleh nak lama2 sebab ma die da duk tanya bila nak balik..hehe..jadi,projek nak beli topi ngan wig tu terpaksa la di kensel kan sbb takde mase + takde dwet..hee..=p
ni la topi yang aku cakap tu..

pastu abg dagu cakap die bace blog balak,penuh dengan penyesalan..hmm,sori balak..aku bukan nak salahkan ko..mulanye ye,memang aku salahkan ko..pastu abg dagu cakap love is blind and u've been blinded by love..ko tak nampak ape yang kitorang cuba bgtaw kat ko..maybe cara aku tegur ko agak b'sahaja sebab aku tak suke suasana yang tension n aku pon tak reti nak bagi teguran yang leh wat orang take seriously..kitorang tak kesah pon ngan sape ko nak kapel2..cume jangan lupe member..kena pandai balance kan dua2 life ko..like i said,hidup ni kena ada giv n take..walawpon sebab giv n take ni jugak r aku kadang2 selisih faham ngn c dagu 2..ye r,memanjang die nak giv je..huhu..ingat ape aku pesan ni,balak..

No comments: