Wednesday, January 29, 2014

pengkid

aku takde la judge golongan pengkid ni..aku tak kesah sangat pon pasal diorang..seriously i dont mind..cuma sorang ni je la yg buat aku terfikir sat..

i just came across this one pengkid which is aku tak kenal pon sape..aku tengah bosan maka stalk2 pon terjadi *hehe..status dia fesbuk penuh dengan perasaan cinta dia *also dont mind..ye r..makhluk tuhan mesti nak berkasih sayang ye tak?

but what i DO mind is because dalam status dia jugak berdoa kat tuhan mintak lembutkan hati pasangan die,aku cintakan die yada yada yada..ala2 lagu ombak rindu gittewww

tuhan tolong lembutkan hati dia..
untuk terima ku seadanya..
kerna ku tak sanggup
kerna ku tak mampu..
hidup tanpa dia disisiku..
 
ko da terang2 melanggar fitrah,pastu doa kat Tuhan untuk merestui hubungan ko dengan dia?and i was like.....seriously??u feel me brother?

please dont get me wrong..seriously aku memang betul2 tak kesah dengan cara hidup or fitrah or whatever..aku sendiri ada a few member pengkid gak..tade hal r..kadang2 ada sebabnya diorang jadi camtu..masalah family,jadi berdendam ngan laki,tak pon sebab naluri ke situ sebab dulu skolah kat all-girl-school or etc..

but for the ones yg jadi pengkid or lesbian sebab tak percaya kat laki sebab asek kena maen/tipu dek pakwe2..gua rase macam bullshit je sume tu..
aku ada tengok satu utuber gay ni and dia ada cakap camni

don't sit there and complain to me about "urghhh,all the good guys are gay", u just date assholes

*true indeed

No comments: