Thursday, January 26, 2012

a'famosa waterworld...

masa cuti sem yang baru ni,aku g waterworld ngan dagu..kengkawan die pon join skali..
benda yang aku nak citer ni..masa kitorang nak main waterslide apetah name die..ade sorg cina pompuan ni..die pkai bikini kaler pink..badan tak slim pon..gemok je..biaq p dia la an..aku tak kesah pon sume tu..aku tak pandang rendah pon kat saiz badan orang tu..tapi yang aku kesahnye,buku ketiaq dia tak cukoq woyt!!!kalo panjang baru2 nak tumbuh,maybe leh trime ag r an..ni memang panjang weyhhh..tahap panjang die,bukan aku nampak mse die angkat lengan die..tapi aku nampak mase lengan die tertutup aw..ko bayangkan r..mase lengan die tutup ketiak die pon, lengan besar lak tuh, aku leh nampak..apetah lagi bila die angkat lengan..seram aku weyhhh..



bukan gambar sebenar


pastu aku tanya r kat dagu, "tak rase selekeh ke kalo pakai bikini tapi bulu ketiak panjang?" die jawab "memang selekeh pon"..pastu aku pon tunjuk la pakai isyarat mata aku..die pandang skali je,muka die,homaigoddddd :o ..

tujuan aku tanya tu,bukannye dengan niat nak memalukan cina tu ke ape..cuma nakkan kepastian je samada perasaan yang aku rase die selekeh tu betul ke tak sebab bebudak ni memang dah banyak kali cakap,jangan samekan diri ko tu dengan orang lain..mana le taw kalau bagi orang lain bulu  ketiak panjang xcukoq pkai bikini tu perkara biasa..and kalau aku yang memang selekeh ni pon da kate selekeh,apetah lagi untuk orang2 yang normal an..so,ewwwww..sebbek mase tu bukan mase kitorang nak makan..bole hilang selera makan kalo camtu..geli shialll

da lame2 tu,aku perasan member dagu tu pon nampak ketiak aunty tu..muka die pon macam,hamagaddddd..and die pon perasan yang aku perasan yg die perasan..then,die nak cover kot..kot la die fikir yang aku ingat an die ni pervert..die cakap, "tak nampak tak nampak tak nampak"..hohoho..

ok,tu je yang aku nak citer..pasal bulu ketiak..har har har

p/s : tu baru bulu ketiak..masa abang aku kerja kat celebrity fitness dulu, dia pernah ternampak bulu jembut terkeluar2 dari celahan lemak orang tuh.. horror gilerr





No comments: