Friday, December 30, 2011

bestfriend..

is it true that perempuan ngan laki can never be friends?i mean bestfriend / closefriend / goodfriend and paling tepat skali nak cakap,bestfriend forever until the end without ada rasa sayang lebih daripada bestfren la..yang betul2 rapat like ko layan die macam die member pompuan ko yang lain (bagi perempuan la)..*gay tak dikira okeyyyyyyy

i used to think opkos la boleh..but malam semalam duk gayut ngan abang aku buat aku terfikir balik benda ni..and moy pon pernah cakap,kalo ada la laki ngan pompuan best friend,mesti salah sorang daripada 2ekor tu yang ada crush kat yang sorang lagi tu..and aku tak menafikan benda tu..sebab memang majoriti semua member2 aku yang rapat ngan member die yang lain jantina,end up jadi balak-awek or abang-adik angkat..

dulu2 aku fikir,bole je laki pompuan jadi member baik sebab aku sendiri ada member baik laki..i mean,yang memang betul2 la rapat ngan aku,tempat aku gtaw masalah aku,tempat aku merepek,tempat aku nanges,tempat aku geli2 *erkk..lepas gayut ngan abang aku tu,terus aku teringat..

contoh laki ngn pompuan yang rapat tak menjadi adalah aku sendiri..takyah nak cri contoh jauh2 aih..
aku ngan kambing asalnya kawan rapat *kowt..and skang,da jadi abang aku pon..same goes to slug..we used to be rapat, and now..kitorang jadi ape..aku pon tak taw la nak cakap camne *sigh..

contoh member aku lak..yus ngan mira..dulu rapat je..mane je die pergi,mesti ade lagi sekor tu..sampai orang keliling dak dok kenen2kan diorang..mira pon salu la meluahkan kat aku.."kitorang kawan je"..aku pon memang percaya r cakap mira sebab memang masa tu aku still fikir tak mustahil laki pompuan jadi kawan baik..its not like aku terpaksa percaya..memang aku caya and memang betul pon..tapi skang..kapel jugakkkkkkk..kekeke..moy pon camtu gak..err,tapi aku rasa yang tu sensitip kot nak citer kat cni..hee

and aku pon baru pas interview junior aku neyh..mula2 die kate boleh je..and aku tanya lagi boleh ke jadi bestfren forever without develop any feeling2 jiwang gitteww..tang tu die cakap agak susah r..

see?







No comments: