Saturday, July 23, 2011

ape pon tak boleh...

now,i'm kind of not allowed to say anything about what i think. i'm just saying it to express myself and hoping for some response or if there's no response at all,it's fine by me,but guilty is not one of them. and now,if i said something,i always ended up hurting someone's feeling or make them feel guilty..

so after this,i think i 'll be only talking craps..hohoho..bukannya start aritu je aku baru fikir hal ni..*padahal takde r hal sangat pon..tapi sebelum2 ni pon da banyak kali dah aku terbuat cenggini..so, everytime aku baca entri ni, benda ni akan mengingatkan diri aku supaya kontrol apa yang aku nak cakap secara serius..

lately ni memang aku cepat tacing lak hal2 gini..serious motha fcuking shit, aku rindu sangat masa aku muda mudi dulu..hati kering *kowtttt..i miss my oldself..yang aku pasan, sejak ade mr dagu yang dah di upgrade status die dalam hidup aku ni la, aku da berubah sketttttttttttttt..senior aku pernah cakap yg cinta boleh wat perempuan berubah @ perempuan akan berubah sebab cinta @ something like that laaa..*geli geli geleman gelimat haku aih!!!! but still,aku tak suka..aku nak aku yang dulu..should i break up with him to get the old me back?huwaaaaaaaaaaa!!!!!!

No comments: