Wednesday, January 12, 2011

kanak2 ribena..

just nak share something yang aku terdengar la mase sukan petang tadi..

i was with budak kecik mase benda tu jadi..she was swimming berendam dalam kolam upnm kitorang tu la..aku lak baru lepas lari 1loop upnm..pancit sioooott..da lame jugak r aku tak training..kena gain balik stamina,step ngan breathing..baru 1loop kowt da rase cam nak mati dah..rase je..lom mati ag..

pas lari 2,aku lepak r ngan budak kecik sambil die berendam and aku just duduk kat tepi kolam tu..mase 2 pulak CO ngan sape tah tengah training scuba kat kolam yang sama and member CO tu bawak anak2 die..tak taw la aku mane 1 anak die an,sbb ramai budak kecik kat situ..

mase bapak die duk rehat2 kat area tepi kolam tu,aku ngan budak kecik terdengar la 1soalan..

kanak2 : abah abah..abah jadi ikan jaws ke?

(-__-)"haishh


memang dalam kepala otak budak2 macam tu kan?
dalam laut = ikan jaws
kat pokok = monyet
dalam sungai = buaya..
dan pape yang sewaktu dengannya la an..

wat aku teringat alkisah pasal adek aku ngan bapak aku r..hahaha

nu'man


p/s : aku da dapat lesen scuba weyh..wahhhh,sukenye...yeay!!!!!!! \(^_^ )/ *eskaited lebey

No comments: